25 Tem 2015

Link.TL | Link Kısaltarak Para Kazan | 2017

Arkadaşlar ilk yazımı Link.TL ile açmaya karar verdim. Bu siteden para kazanmak gerçekten çok kolay, buradan ciddi kazanç elde etmenin bir şartı var o da linklerinizi tıklatabileceğiniz bir yerin olması.

Benim 20-25 tane blogum var, günlük yaklaşık olarak tüm sitelerime 160 kere tıklanıyor ve aylık 30-40 TL kazanıyorum. Bu düşük bir ücret gibi gelebilir ancak bu tarz kısaltma sitelerinden 4-5 tane kullanıyorum ve kısaltma sitelerinden toplam aylık kazancım 150 TL civarında, üstelik tek yaptığım şey bir linki alıp kısaltmak ve kısalmış linki insanlara tıklatmak.


Blog bu linkleri paylaşmak için yeterlidir. Siteye aşağıdaki linkten üye olursanız beni çok küçük bir miktar desteklemiş olursunuz ve ben size istediğiniz zaman yardım edebilirim.


Ödemeleri Papara hesabına çekebiliyorsunuz. Paypal geri döndüğünde ona da ödeme yapacaklar. Papara hesabından sadece 1 dakikada havale ile para çekebilirsiniz.


ÜYE OLMAK İÇİN AŞAĞIDAKİ RESME TIKLA 


Link kısaltarak para kazanmak


İnanmayan 1-2 tane aşırı şüpheci arkadaş olduğu için biraz ödeme kanıtı atayım dedim. (Ödeme kanıtları tamamen kendime aittir.)


Link.TL Ödeme Kanıtı
Resimleri okuyamıyorsanız üsttekinde 10,24 TL kazanç, alttakinde 12,46 TL kazanç elde ettim.


Link.TL'nin duyurularında çok yakında globalleşeceği ve ödemenin dolar cinsinden yapılacağı da yazıyor. Şimdiye kadar TL olarak ödüyordu. Ödeme kazançlarından da göreceğiniz üzere.

25 yorum:

  1. birazdan bende kayıt olacam anlattığınız gibi ise kazançlar bizi bekliyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. güzel para, paylaşım için teşekkürler, paylaşacak linkleri olanlar için çok iyi, bilgi değerli ise reklam tıklamak gerekli :)

    YanıtlaSil
  3. trlink.in ve bir kaç türk site çıktı onlar daha fazla kar sağlıyor onlarıda tavsiye ederim ben

    YanıtlaSil
  4. Konuyla ilgilenenler için güzel bir yazı olmuş tebrik eder iyi akşamlar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. bir donem kullandim link tl odeme konusunda problem yaratmiyorlar

    YanıtlaSil
  6. Bir süre boyunca kullandım üzerine düşülürse iyi kazanç sağlanabilir.

    YanıtlaSil
  7. Ulan bi ben para kazanamıom ya

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ederim...Güzel yolunu bulmuşsun...

    YanıtlaSil
  9. tebrik ediyorum Gerçekten Güzel düşünce iyi bir kazanç kapısı

    YanıtlaSil
  10. Kazançları halen devam ediyorsa çok iyi.

    YanıtlaSil
  11. 16000 tıklamaya 30-40 tl bence çok az

    YanıtlaSil
  12. Link TL gerçekten çok güzel bir sistem ancak kazançları çok az veriyor. Eskiden çok kazançlı bir sistem olmasına karşın şimdi sektördeki en az kazançlı sistemlerden sadece biri.

    YanıtlaSil
  13. eskiden daha güzel kazandırıyordu, şu sıralar oranları bayaa düştü

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link.TL Bu platform kullanıcılara iyi bir hizmet sağlıyor.Ve kullanıcıların kullanabiliceği güzel bir platform.

      Sil
  15. Link.TL Bu platform kullanıcılara iyi bir hizmet sağlıyor.Ve kullanıcıların kullanabiliceği güzel bir platform.

    YanıtlaSil
  16. link tl iyiymiş bende kayıt olup deneyeceğim

    YanıtlaSil
  17. guzel paylaşım olmus lınkkı olan için cok mükemmel olmus saygılar

    YanıtlaSil
  18. kaliteli ve acıklayıcı bir paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  19. güzel paylasım olmus bi zaman denemıstım bende

    YanıtlaSil